..

hej och förlåt för att jag inte bloggat på ett par dagar, men jag har helt enkelt inte haft lust. eller det har vart massa skit. men nu är det ännu värre.
men tänkte bara göra ett inlägg och visa att jag lever. eller att jag nästan lever.
jag orkar seriöst inte med allting nu, får bara skit för allting jag gör, allting jag säger, allting som finns!
finns aldrig något som är bra!
men jag älskar min Jessie mest av allt, tack för att du finns syster! du är den ända jag kan prata med nu. om precis allting!
ååå, jaja, ska inte skylla nå mer. blir inte bättre av att jag skriver det här!
men ah, idag har jag typ inte gjort så mycket! har vart med jessie, och en stund med Edman & Tommy.
aja, vi hörs!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0